2013. január 19., szombat

Lulu bácsi

Gazdig Gyula - nekünk Lulu bácsi - Nagymama öccse volt. Csak háttérzöngékből sejtem, hogy a régi időkben talán kissé temperamentumosabb, bohémabb életvitele volt, mint családban a fősodornak... lehet, hogy ez összefüggött a katonai pályával is. Róla elég kevés fotóm maradt (a családi archivumokban itt-ott biztos tömkeleg). Engem nagyon szeretett, a hetvenes évek második felében gyakran vitt nyáron a szigetcsépi tanyájára többnapos horgászatra. Nekem az olyan volt, mint Tutajosnak a Tüskevár Matula bácsistúl... Ha a faluba kellett menni, át kellett evezni a túlsó partra, eldugni az evezőt a nagy fűben, és vagy két kilométert gyalogolni a poros úton. Szóval jó volt... Össze kéne róla gyűjteni az emlékeket, jobban, amíg még lehet.

1911 telén

1913. A teljes kép itt
Szintén 1913, egy nagyobb fotó
Cirádás szélű kartonra van felragasztva, a hátoldalán ez található
Saccra úgy 1916-17 körül
Sajnos, már a 21. században (talán egy költözés során) nedvességet kapott, megsérült. Az én hibám
Szüleim esküvőjén, mint tanú
Nagymama írása


1978 karácsonya a Köbölkút utcában

1990. január 20., ugyanott,  Nagymama születésnapján

1990. január 20.
 Az 1978-as és kilencvenes képeket én fotóztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése