2011. december 27., kedd

Kincsesbánya

Van egy papírdobozom, több száz negatívval. A hetvenes, nyolcvanas, kilencvenes évekből.  Minden tekercsből nagyításra került annak idején 4-5 kocka, a többi feledésbe merült általában. Régi családi fotókért buktam alá, találtam is néhányat, olyanokat is, amik utoljára a hetvenes években voltak a kezemben (1976 körül voltak az első normálisabb próbálkozásaim). De későbbi korokból is vannak itt ereklyék bőven. Több száz zenészfotó például, főleg az 1994-2003 közötti évekből. És egyre több olyan van köztük, aki már a partvonalon túl muzsikál. Cseh Tamásra nem is emlékeztem, hogy valaha fotóztam, és most kezembe került egy sajtótájékoztató anyaga, hét felvétellel. Ebből egyet most itt közreadok. A dátum 1994. december nyolcadika, a helyszínre sem emlékeztem, a feliratok szerint valamelyik John Bull Pub (interneten utánanéztem, valószínűleg a Levél nővéremnek II. sajtótájékoztatója lehetett...)


De lesznek még ereklyék, amit majd később megosztok. Trudiról is találtam elfeledett képeket, aztán nagymamámról Ferihegyen, ahogy jóval nyolcvan éves kora után először repülőre ül, hogy meglátogassa az unokatesómékat Berlinben. Meg ilyenek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése